HAHA

0
Vilken svordom använder du mest?  Helvete, jävla skit
Äger du en iPod? nej pallar inte lyssna på musik, har spotify de räcker
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? hmm de är olika från dag till dag
Hur många resväskor äger du? en enda:)
Använder du flip-flops? ja på sommaren
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica kvantum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden, helst tack
Vilken var den senaste filmen du såg? hmm? de kommer jag ej ihåg men bra va den;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Egen lägenhet
Har någon någonsin kallat dig lat? haha dagligen:)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har inte sådant skit
Använder du huvtröjor? sällan, känner mig tjock i dem
Kan du vissla? klart jag kan
Vem var den senaste som ringde dig? Gusten
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? kopparna, går sakta
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jaaa, men jag bryr mig inte. Har folk inget bättre för sig
Tittade du på tecknat när du var liten? Jaaa klart
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? inte stort
Hur många syskon har du? Lillasyster, halv stora syster & halv storebror
Är du blyg inför det motsatta könet? dem som jag inte känner, JA!
Vilken film kan du alla replikerna till? Mysteriet på greveholm, kopps
Äger du några band t-shirts? nej palla
När flög du senast? har aldrig flygit
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st
Läser du för skojs skull? ibland
Pratar du några andra språk? Gibrich när jag känner för de:P
Diskar du din egen disk? nej:P
Har du gråtit offentligt? kanske, när jag varit full eller ngt
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jag har redan en tatuering i nacken
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? jaaaaa
Vem var din favoritlärare och varför? hmm? gud vad svårt, men de va nog KARIN:)
Har du dejtat någon av en annan religion? nej, men vart ts:P
Vem skulle du vilja se ut som? palla se ut som ngn annan!
Har du en blogg? Ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Nutida konst med MAGGAN
Gillar du att flyga? vet ej har aldrig gjort de
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? att va sig själv
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Danska provet i tisdags
När sov du senast på golvet?  hmm?
Vilken är din favoritdrink? ojj, jag dricker allt
Gillar du din boende-situation? mm
Vilken är din mammas hemstad? södra sandby
Din pappas hemstad? askeröd, vilken jävla stad;)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? olika;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja förtillfället är dem
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19 bara
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Aaaaah nej
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? jaaa klart
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror ikke Gud finns
Vad var det senaste du åt? drömmar
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? killar, dem är nt så barnsliga som vi tjejer är.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen anning
Gillar du senap? På korv
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? du är värdelös, typ
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? beror vem
Skulle du säga att du är trendig? öööh nej
Äger du en digitalkamera? nej kör inte på sådant billigt skit, har systemkamera
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? hmmm alla säger att jag är lik AMY DIAMOND PÅ BILD. sucks
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nej
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? ingen
Vad är du allergisk mot? kiwi
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Har du pallat äpplen? nej inte vad jag kan komma ihåg.
När var du på fest senast? as länge sedan, sist va väl jägers
Vad väljer du, julafton eller födelsedag? båda två:D
Vad väljer du, sova eller sex? svårt.. ta båda


nej fan nu är jag trött, detta va jobbigt.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?