min saknade klass

1

När älskling kommer hem från jobbet ska vi åka till Nova Lund.
Jag måste kolla på skor, har exakt inga sommar skor, illa som tusan.
Man vill ju se hyfsat fräch ut i sommar som sagt.




Min kära klass ! Usch, helt hemskt.

student veckan tillsammans med er är något av de bästa som hänt. Så jävla kul vi hade tillsammans,.
Varför? skulle allt bli så jävla bra efter 3 år.


Klassens dag, gosch där gick de vilt till.
Massa dricka, och en massa extremt roligheter. ♥


studentdagen, vi satt där som frågetecken. Fattade lixom ingenting.


Jag är inte full för jag har "POLLEN ALERGI". eller inte?!



Sådär extremt länge sedan, 1:an ?


Plojj fotot, jaa snyggare får man leta efter!




Vannichi

Vilka fina bilder !

Hur mår du :)?



URL: http://vannichi.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?