TISDAG

1

& allting flyter på som det ska! Idag var sista dagen seriöst i skolan, vi hade våran avslutnings musikal, eller vad man ska kalla det. Det gick faktist bra. Sen fick jag reda på idag att jag har fått 4 vg kanske 5 detta året, och resten G. Med tanke på att jag varit riktigt skoltrött så är jag riktigt stolt över mig själv. Så sammanlagt när jag går ut, så får jag 9 eller 10 vg :) om jag räknat rätt.. Inget att klaga över tycker jag.

Nu är jag ledig onsdag och fredag, på torsdag ska vi träna inför studenten (: klassen ska sjunga, medans jag ska vara ljud & ljus tekniker, suck. Men har inget annat val... Imorgon ska jag in till Malmö, för att gå till frisören, testa balfrisyren en sista gång innan balen:)























Min princessa



Patrik

du är inte den enda skoltrötta här (A)



sv; jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik! =)

själv då? :)



URL: http://jagputte.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?