Natti-Fnatti-Lingon-Lock

0

Nu ska jag faktist gå och knyta mig , det är faktist en dag imorgon också. Hoppas verkligen på bra väder, för då ska jag ta bilen ut till Emelie för att umgås med henne en stund! Sen imorgon kväll ska vi ha min favoritmat vilket innebär Sushi mumsfilibabba säger jag bara ! Ska även skicka iväg cv & personligtbrev imorgon.Sen på kvällen blir det att hämta Johanna på jobb och ha en liten sådär myskväll tillsammans med henne med film & Ben&Jerry glass, kan knappast bli bättre! Sen måste jag se till att mina kläder är tvättade tills Lördag, för då blir det PARDEEEYYYY på högsta nivå.. Dock suger det att Lilla Elin ska uppåt landet, denna helgen. Men ja vi får se till att ta igen det snart igen !


Tänka sig vad tiden bara rinner iväg ! snart 5 månader sedan vi gick åt vars ett håll!

Godnatt!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?