Varför ska jag behöva lida?

0

De senaste 4 åren har varit dem bästa åren i mitt liv.
Eller 199 veckor om jag ska vara exakt!

Jag gjorde ett val att tillbringa mina dagar med en helt underbar människa. Tro inget annat !
Jag har många minnen tillsammans med honom, och dem kommer allid att finnas kvar, vad som än händer. Jag hade inte varit den människan jag är idag, om inte han funnits vid min sida.
Så är det faktist. Och ja, vi svor på evig kärlek, och jag trodde verkligen att det skulle bli så, för allting, exakt allting kändes så perfekt. Och jag har aldrig känt den glädjen med någonannan som jag har gjort med dig. Vi har iprincip gjort allt man kan tänka sig tillsammans, skrattat, bråkat, gråtit, shoppat, varit på semester, festat, kört moped, fått bensin stopp mitt ute på en motorväg, jaa vi har gjort en massa galenskaper tillsammans. Och vissa saker kommer jag inte ens nämna, för det stannar mellan dig och mig bara ;) ett ex: ditt rum+en pet flaska med en viss sorts dricka + soptunna = HEL GALET, och skulle aldrig få för mig att göra något sådant med någonannan än dig! Men man kan faktist inte själv styra över sina känslor. Känns det inte rätt,  om man mår dåligt jämt och ständigt för att vara uppbunden tillsammans med någon, så fungerar det inte. Och det har jag själv märkt, och jag gjorde mitt beslut efter många om & men , jag har verkligen försökt, jag har verkligen det! Men för det är du inte glömd, och jag kommer aldrig att glömma min livs första kärlek, Inte en chans! För du är speciell för mig, och du har din plats i mitt hjärta, med alla minnen, alla fina ord du sagt till mig genom åren! Och bilder finns det gott om, att vi en gång har haft det så förbannat bra, och det gör mig så fruktansvärt lycklig. Du och dina fix ideer, på våran 1 års dag, hade du gjort värsta kalaset för oss mitt ute i skogen, hängt balonger mellan träden, dukat upp på en filt en massa god fika & våran favorit dryck "alkoholfri päron cider", och rätt vad det var dök det upp ett vildsvin och vi höll på att skita på oss båda två, men shiiet vad man garvar åt det nu efteråt ! Kärlek är faktist verkligen det bästa man kan få här i livet, men det kan även vara det värsta här i livet ! eller hårt kanske man ska säga, men man får väl se tillbaka på allt fint man gjort tillsammans ! Den 8 januari 07, det är en oförglömlig dag. Jag minns den som det vore igår,. Efter jag har varit med dig en heldag så följde jag dig till kompleterings-taxin, och de första du frågade mig var : Vad ska du göra i helgen? jag svarade : jag har faktist ingenanina, du då? du svarade: Jag ska umgås med dig, om du vill? Jag: JAAA!

Jag kommer aldrig glömma dig underbara människa !
Tiden med dig har varit helt fantastisk. Men det är dags, dags att se sig om här i världen. Men man vet inte vad tiden har att erbjuda i framtiden. Och jag vet att du kommer lyckas här i livet, för du är bra riktigt bra!
Vad är det man säger? Gammal kärlek rostar aldrig !

Kärlek är som en duva, håller man den för hårt kvävs den,
håller man för löst flyger den bort.

 Våran låt ♥








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?