Dags att tänka på refrängen

0

Har precis hällt upp ett glad nyponsoppa, mums ! { fast ska jag vara ärlig, var inte detta märket på nyponsoppan jätte god } ajja, bättre än inget. Ska strax ut med min vovve för att sedan krypa ner i sängen och sätta igång filmen. { om jag orkar, annars lär jag somna }, ska även ringa ****** , innan jag ska sova !
Imorgon har jag bestämt mig för att börja jobba 06.00, inte jätte lockande, men det är så förbannat skönt att komma hem tidigare. Speciellt när man har planer inför dagen, och imorgon är en sådan dag. För jag ska köra och hämta Lillasyster, för att vi sedan ska bege oss till Farmor & Farfar för lite mys , :)

Godnatt


Får bli bilder på min bästa vän, som jag saknar så det nästan gör ont !
Jätte jobbigt att bo långt från varandra , eller { långt är det inte, men det blir långt i längden } .
Längtar tills jag får träffa henne, för hon är det bästa som hänt mig på äldre dagar . .











NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?