TYPISKT MIG

0

{ låt mig berätta kortfattat } jag har en tendens att alltid göra bort mig.. Får börja med att berätta att när jag började jobba på jobbet så första dagen beställde dem jobbe byxor & tröjor. Men de var bara byxorna som kom direkt, tröjorna tog det 9 veckor för ..
Och idag kom tröjorna. Och nu de senaste dagarna eller ja sedan igår har jag haft en Ullared tröja, så har dem i packen kallat mig OLA-EMMA { Istället för OLA-CONNY } . Och idag när jag skulle gå hem, så sa en av killarna : HEJDÅ EMMA-CONNY.  Jag: Imorgon kommer jag inte ha tröjan på mig, bara så ni vet. En av killarna : Wohoo, då kommer här vara fullt av killar i packrummet imorgon..
Jag fick det att framstå som att jag inte skulle ha någon tröja på mig överhuvudtaget, men jag fick ju mina riktiga arbets tröjor idag., Haha å fel allt kan bli.

Nu ska jag hoppa in i duschen & sedan bege mig till Hörby .

Finns det något mer ni vill se på min blogg? kom med förslag?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?