EFTER REGN KOMMER SOLSKEN

0

Precis varit & handlat på CG, blev schampoo balsam hundmat tandborste samt glass :) haahaa Det var utförsäljning på en sådan dyr glass som egentligen kostar 60:- eller något, betalade 15:- inte helt fel. Så det blir att tjocka sig och kolla film ikväll. Nu har jag snart jobbat i 3 veckor, och jag trivs något fruktansvärt, trodde väl inte det från början, men jag kan säga redan nu bättre jobb kan jag knappast få.  Så suck off mitt gammla sommarjobb , ;) ( Ursäkta lite upprörd ) ..
På fredag blir det att bege sig hem till hålan Hörby, klockan 17.00 ska jag hem till J****** för att färga håret, känner att det är på tiden , " bättre sent än aldrig " , sen på kvällen blir det matlagning tillsammans med brudarna, och några glas gott :) Sen på lördag blir det eventuellt stranden med MR X, om vädret tillåter. Får passa på att njuta på helgerna för mitt i veckan jobbar man och står i !

Jobbar ni ? Isåfall var ?



J a g ä l s k a r d i g






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?