HAHA JAG DÖR

0

Ibland kan man gå och filosofera för sig själv , och denna gången filosofera jag om :
- Gud vad äckligt det hade varit att trampa i hund bajs, blääää..
Två sekunder efteråt trampar jag fan ta mig i hund bajs, jag höll på att döö.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och fixa mig för sen ska jag pappi och syster till CG ( City Gross ), stor handla står det på scemat , "eller inte". Jag ska iallafall handla schampoo balsam hårinpackning samt hundmat. Sen får vi se om man hittar något annat smått & gott.
Kvällen kommer bara bestå av säng säng säng & film film film, som det ser ut nu iallafall.

Måste avslöja en sak, som ni vet så beställde jag ett par nya skor & en väska. Sen igår klickade jag hem ytterligare en sak ,  kan ni gissa vad? :*
Ska ringa vetrinären imorgon samt barnmorskan ( ringde idag men inget svar ) börjar bli lite brådis nu nämligen.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?