1 VECKA....

0

har snart gått, som har bestått av jobb. Det känns så otroligt bra måste jag säga :)
Tänk
att jag har gått och mått dåligt dagligen, för att jag inte haft jobb, och nu när jag har det kan jag verkligen inte förklara lyckan
. Det kanske inte är dröm jobbet, men de är iallafall ett jobb, och jag stormtrivs .. Det är bara en nackdel i det hela och det är när man ska gå upp på morgonen, haha.. Men man vänjer väl sig till sist.

Idag har dagen gått så oerhört fort, men de kanske har berott på att jag haft saker att göra hela dagen, och nu är man riktigt trött, och lite ont överallt, bara till att gilla läget. Har precis käkat mat med pappi, vi beställde oss vars en pizza, mycket gott ! Ska alldeles strax slänga mig i duschen för att sedan "vecko städa" på rummet . Efter det ska jag käka chokladpudding, och se om där är något kul på tv .

VAD GÖR NI IKVÄLL ? ?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?