JAG KAN INTE MER ÄN ..

0

påstå att jag storm trivs på jobbet , tro det eller ej men så är det faktist. Nu är 3:dje arbetsdagen avklarad, och det är skönt, för varje dag som går så börjar man få kläm på själva rutinerna ..
Bara de , att det är lite smått synd att man sitter inne hela dagarna, som tur är kan man spendera tid utomhus på frukosten och lunchen , wihoo.

Ska alldeles strax fixa något i magen min, är riktigt hungrig,. Sen ska jag nog vila ett tag, för sen kommer jag få besök av MR x ! Som sagt de är lite surt att man inte kan ta sig någonstans när man bor där jag bor förtillfället. Mesta dels för att jag inte har någon bil succccckkk !

Får passa på att säga Grattis till min älskade och mest underbaraste Nathalie Ferm ♥
18 ÅR !



får bli en bild på denna vackra människa !






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?