G O D K V Ä L L

1

Har varit och kollat på fotbollsmatch, med Johanna Maggie & systeryster. Sen blev det att cykla en runda efteråt. Och jag kan väl inte påstå att cykla i vinterjacka, var de bästa val jag gjort :D Men va fan, man är väl man.
Nu ligger jag i sängen och softar, väldigt skönt, har Big Brother i bakgrunden.,
Sen kommer Galina en runda vid 23:00, snacka lite strunt som vanligt, sen ska jag faktist sovaa. Ställa klockan på 07:00 för att bege mig upp för att plugga. Sen smäller det, PROOOOOOOOOOOOV! sista provet denna terminen kan man säga, känns faktist jävligt bra. Sen är de bara 2 inlämningsuppgifter. sen är det klart !

Imorgon är det 2 studenter som står på listan :)



Cassandra Bergeling ♥

jag saknar dig minst lika mycket! när ses vii? <3



URL: http://cebee.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?