LÖRDAG

0
Hmm, idag har jag sovit bort halva dagen , känns väl sådär om jag ska vara ärlig. Har mycket på listan idag! Ikväll blir det iallafall PARDEEEEY in Malmö :D För en gångsskull känner jag mig otroligt laddad , . Nu ska vi bara få till en grym outfit också, vilket kommer sluta som vanligt.. haha mer behöver jag nog inte säga.

Hade min sista arbetsdag på Backer BHV igår, vilket känns jätte tungt :( .. Men det är bara att gå vidare, för på måndag börjar vi om på nytt igen helt enkelt.. :)
Igår efter jobb fick jag skjuts in till Hässleholm, där jag mötte upp syster, för att göra lite ärenden, blev iallafall en klänning rikare, { man får väl unna sig ibland } för det är planerat att jag ska ha den ikväll;) Sen mötte jag upp AH för att ta en runda på systemet. Sen blev det bussen till vinslöv för lite family-time, vilket slutade med en super god kycklinggryta & ris, Idol , & mys med Millie & Wilma, .







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?