OTROHET

0
Jag har fått i uppdrag / för att tjäna en liten slant / att skriva om Otrohet , eller hur just jag ser på saken.
Vad är okej & vad är inte okej ?
 
Har man ett förhållande & om man verkligen är kära i varandra så ska det ju inte vara spännande att upptäcka nya saker & ting i andra av det motsatta könet. Då kanske man ska ta sig en funderare ? Är jag verkligen personen som ska ha ett förhållande..?! För allting blir så himla fel förr eller senare.
 
Det jag klassar som OTROHET när man har en partner är :
 
 
1. Av ren erfarenhet så är dessa flirt & sex "sms" bakom ryggen på sin partner, med andra killar/tjejer nog väldigt vanligt. Men jag menar det är väl självklart att det är otrohet, då är man ju inte trogen till sin partner överhuvudtaget.
 
2. På fyllan har vi också ett exempel. Jag strulade med den & jag låg med den, men jag kommer knappt ihåg det för jag var så full och jag menade inget med det. Där blir ofta spriten boven i det hela. Men som sagt man kan aldrig skylla på spriten, för det är du själv som gör ett val. Sen finns det dem som inte säger något till sin partner utan bara lever vidare som om ingenting har hänt..
 
Dessa två är DET jag kallar för otrohet. Är det på de viset så ska man inte ha förhållande överhuvudtaget, det säger sig själv kan jag ju tycka och tänka. 
Sen gör ofta folk "misstag" / eller vad man ska kalla det /.Är ens partner otrogen en gång & man sedan förlåter han/hon, så kan jag ju säga att chansen är rätt stor att det kommer upprepas, för då vet man att har man en gång blivit förlåten så kommer man alltid bli förlåten. 
 
Detta är min syn på Otrohet.
 
Nu vill jag veta vad ni tycker om OTROHET ?.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?