MIN JUL I SKÅNE

0
Fredagen 21 December - Började med att överraska Mamma & Magnus, då Nina redan visste om det. Det blev en reaktion som hette duga, mamma höll på att sätta maten i halsen. Sen blev det en massa snack några timmar framöver , väldigt mysigt ♥
 
Lördagen 22 December - Blev shopping till julafton, en massa mat. Sen på kvällen blev det ett besök hemma hos Pappa & Eva, då dem bjöd på mat & god dricka till dem som ville ha ;) & där blev det också en massa snack in på småtimmarna. ♥
 
Söndagen 23 December - Började med frukost hemma hos Mamma, det blev saffranspannkaka som vanligt, däen 23 december. Sen blev det bara soffhäng resten av dagen fram tills vi skulle till Magnus föräldrar & käka Kinamat, som vi har som tradition :) Det blev en lyckad kväll ♥
 
Måndagen 24 December - Firade julafton själv i mammsens hus, för att sedan på kvällen åka & överraska resterande släkten på mammas sida i Södra Sandby. Det var väldigt mysigt måste jag säga ..♥ Sedan däckade man efter all julmat & julgodis.
 
Tisdagen 25 December - Blev att fira jul hemma hos farmor & farfar, och där blev det ännu mer julmat & julgodis så det sprutade ur öronen på oss. Samt det blev julklapps öppning :) Ännu en mysig & lyckad kväll ♥
 
Onsdagen 26 December - Blev en kort visit hemma hos Johanna för att önska henne en stor lycka till den där enorma stora resan hon ska på i januari. Sen samlades släkten hemma hos Mormor för en julfika. :) Sen tog vi vårt pick & pack & stack hem till Göteborg. :)
 
FY fasiken vad jag saknar min familj & min släkt redan ♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?