1 dag kvar

0
- Nu sitter jag här, förkyld halsont feber & krupp. Kunde kanske varit en aning bättre. :)
Men jag ska inte klaga, om 14 timmar åker vi till Sturup, för att sedan ta flyget till Phuket - Thailand !
Så det blir nog inget sovandes för mig inatt, med tanke på att jag har massa saker & ting att fixa.

Idag har jag varit i S sandby med mamma hos mormor, ♥  Sen blev det hem till oss för att käka pizza, { smakade ingenting, lite surt imed förkylningen}, och nu har mamma hjälp mig med packningen , och väntar på att det sista, ska bli klart i tvätten, sen så är allting fix klart :)
Imorgon bitti 07.00 ska jag hem till Johanna, då vi ska käka frukost och sådär tillsammans,.
Så jag antar att jag hinner uppdatera ett sista inlägg innan jag sticker !







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?