GÖTEBORG

2
Fredag: Började med att jag arbetade min sista dag för att sedan gå på semester. Hem & packade resväskan. Sedan körde minaa underbara farmor & farfar mig till Lund C , där jag fick vänta på tåget i 3h. Men jag roade mig. Tåget avgick från Lund C 20.00, var i Göteborg ca 22.30 :) Sen hämtade älskling mig. Hem till honom, korka upp en flaska vin & snackade en massa massa samt lyssnade på musik. Hade trotts allt inte träffats på 1 vecka.

Lördag: Vi sov ut, det var jag trotts allt värd med tanke på hur mycket jag arbetat ;) Utarbetad kvinna. Gjorde vid oss för att sedan bege oss in till stan, för att gå på systemet samt checka i affärer. Älskling bjöd mig på restaurang "Hard Rock Café", Lätt det godaste jag någonsin käkat :) Sen åkte vi hem, knäckte vars en cider/öl, för att tagga inför kvällens utgång. Dock blev det inget avancerat. Blev bara en social sak.. Kvällen vart super :)

Söndag:
Vaknade hyfsat sent, sen har vi iprincip bara tagit det lugnt. Imorgon väntas färd till sthlm


Tuva

Hej! Jätte fin blogg(: kan inte du hjälpa mig att göra en gratis-design? Du gjorde så fint åt din syster(;

Svar: Hej du:) känner du min syster?:)
Emma Weman



URL: http://tuvaasallvinen.blogg.se/



Tuva

sv;ja

Svar: okej, :) alllt bra?!
Emma Weman



URL: http://tuvaasallvinen.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?