There is something in the air

0
Dagen , började hyfsat bra. Ville dock inte gå upp ur sängen , hade lätt kunnat ligga där hela dagen. Men sen blev det frukost & vidare till gymmet tillsammans med bästa GALINA ! Träningen gick faktist super bra, känner dock att det kanske kommer kännas i kroppen imorgon . { i like it }
Sen blev det en lååååång runda tillsammans med M, och min kära lilla vovve :)
Sen blev det att bege sig till Höör för att träffa min efterlängtade vän, Amanda, det blev massa skitsnack och en massa skratt, då är allt som vanligt. Det blev även grillat, MUMS !

Emma - Det kan du ha som doggybag!
Amanda- Ehh ? vadå doggybag? Matlåda menar du väl?
Emma- NÄ? doggybag.
Amanda- Det är sånt man får parfymer och sånt i .
Emma- HAHAHAHAH. AMANDA det heter goodiebag.
Konstigt nog får man aldrig för mycket av den kvinnan !

sen hände det en liten incident såhär på kvällskvisten, skulle vara duktig och hänga tvätt, klämde mitt lång finger. Trodde jag skulle kräkas, så ont det gjorde. Så det var bara upp till grannarna, som fick plåstra om mig. ! Känns bättre, men usch vad ont det gör.


såhär extra taggad är jag, när det gäller träning för tillfället.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?