BRIST PÅ ANNAT

1
1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv.
3. Hur lång är du? 1.71 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommisarie Späck
 5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Lazeee in da house
7. Hur löd det senaste sms:et du fick senast? Jag saknar dig
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? för snart 6 veckor sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grön
 12. När vaknade du i dag? 11.30
13. Vilken är din favoritjulsång? Stilla natt, haha
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen i Göteborg, utbildad.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag såg mig själv i speglen.
19. Hur stor är din säng? hmm? Hur stor är en dubbelsäng?!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? 2 landskap.
24. Vilka städer har du bott i? Hörby, Eslöv & Landvetter
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja jag är väldigt social av mig.
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin
 28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta
 29. Tycker du om kinamat? Det är super gott.
30. Tycker du om kaffe? Sådär, tar mig en kopp då och då.
 31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Suck, nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja jag tycker om det.
35. Är du en beroendemänniska? HMM?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej det gör jag inte.
37. Vill du ha barn? Ja någon gång vill jag,
38. Kan du några andra språk än svenska? Svenska, engelska & danska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja det har jag, eller åkt med i en ambulans
40. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder , äta ute.
42. Äger du dyrbara smycken? japp, några stycken
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? hmm ? vet inte.
44. Kan du rulla med tungan? Japp
45. Vem är den roligaste människan du känner? My Persson
46. Är du kär? Ja det är jag.
47. Vad har du för ringsignal? Ljudlös.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, mamma har sparat det, tror jag!?
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Sänglampa.
50. Flirtar du mycket? Haha, nä kan jag inte påstå.
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag vill, kan jag 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Oj det vet jag inte.
54. Läser du dagstidningen? Näää
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Näää
56. Dansar du i bilen? Nej
 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? Ang arbetsintervju.
59. En minnesvärd händelse i ditt liv? När jag fick min lillasyster kanske.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? M.W
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 veckor.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Minns inte?!
63. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting.
 64. Har du varit med i tidningen? Jaaa några gånger.
65. Vad är det konstigaste du ätit? vet ej.
66. Vem såg dig naken senast? Jag själv?
67. Vem ser du upp till? Ingen just nu.
68. Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv.
69. Vem ringer du när du är arg/lesen? Kompisar
70. Har du någon piercing? Nej.
71. Din största vinst? 3kg kakor.
72. Civilstånd? Upptagen?
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook & bloggen
74. Är du fåfäng? Nej
75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, jätte många saker.
76. Hur känner du dig just nu? Glad, & deprimerad på samma gång.
77. Vilket är ditt drömjobb? Polis.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Att resa till USA, för att shoppa en massa kläder, smycken & parfymer.
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? 1 kanin, 2 sköldpaddor, 2 katter, 3 fåglar & 2 hundar.
80. Berätta en sak som dina läsare antagligen inte vet om dig? Vet ej?!
81. Svär du ofta? händer väl.
82. Sverige när det är som bäst? Vintern, & sommaren
83. Kan du åka slalom? Japp lätt.
84. Vad har du ätit i dag? Pasta & köttfärssås.
85. Vad har du för utbildning? Ingen.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Benen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen, ansiktet.
88. Vilken är din bästa egenskap? Omtänksam
89. Vilken är din sämsta egenskap? Att se ner på mig själv.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Inga.
91. Saknar du något? Ja, extremt många saker.
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja klart.
93. Vad gör dig ledsen? Bråk, & svek 
94. Vad gör dig glad? Familj, & vänner
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej
96. Vad ska du göra i veckan? Börjar mitt nya jobb på Torsdag.
97. Vad är det pinsamaste du gjort? Mycket pinsamma saker jag gjort.
98. Vad har du för laster? Vet ej?!
99. Vad är det första du tänker på när du vaknar? Hur ser jag ut i håret.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Publicera.
 


.

Hade du inte en hund? Var är den...?

Svar: Jo jag hade en hund , :) Men imed jag flyttade så kunde jag inte ha med henne, pga att en hund klarar sig inte mer än 8h själv. Så hon är hos goda vänner till familjen & har det superduper bra där.
Emma Weman



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?