ONSDAG

0

& det närmar sig med stora steg tills jag & Galina ska till Stockholm.
Om 2 dagar helt enkelt. Och klok som jag är , har jag kommit på att det kanske är läge att tvätta, så jag har rena kläder som jag kan packa ner i resväskan. Samt man får bara ha med sig 10 kg på flyget, och ja de där blir ett dilemma. Vad ska jag ha med mig? Vad ska jag inte ha med mig?
Men det fixar sig hoppas jag !

I lördags var jag och shoppade lite, fick ju fira att lönen kommit, det blev :

♥ 2 par skor
♥ Ett par byxor
♥ Mascara
♥ 2 par Frank Dandy trosor
♥ Klämmor till håret

Blev inte jätte mycket, men jag är helnöjd !

Sen behöver jag ett par nya "vardags" skor , så kollar runt på http://hollywood.se , där finns en massa snyggt.

Vilka tycker ni?










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?