Underbara tråkiga Fredag

0


Nej tråkig kan jag väl inte påstå att den varit. Har varit hemma hos Emelie idag iallafall, kört häst & vagn,. Vi hade iallafall tur med vädret, inget regn så att säga! Sen har jag varit och stor handlat med familjen. Inte det roligaste men jag tycker jag har gjort en god gärning iallfall. Ska hämta Johanna vid 19:30 på ICA. Sen ska vi fixa något vi ska käka, sen blir det väl tjaaa? slappelislö kanske? För att senare tagga tills imorgon kväll då vi ska ut och svira eller det låter kanske finare med att Partaja... Nu ska jag väl sminka mig och frächa upp mig lite, ska köra om ungefär en timme så! Och fick precis meddelande på Facebook att vi skulle se film hos Mattias ikväll. Så ska checka med Johanna vad hon känner för ! :)







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?