C A S S A N D R A ♥

0

♥Ytterligare en helt underbar dag , solen skiner och det är över 20 grader ute, kan knappast bli bättre.
Har precis käkat frukost tillsammans med Mammi, mysigt värre. Vid 13.00 beger jag mig till skolan för att ha min första lektion. Känns väl sådär, man känner sig fruktansvärt seg, men det är väl smällar man får ta !
Sen kommer min efterlängtade C A S S E L I I , vi ska umgås, sola och snacka en massa skit som vanligt.

Måste berätta en helsjuk grej när jag var i Stockholm nu i helgen, och vi satt på T-banan, så var det 4 tjejer, i 17-18 års åldern, en av dem bara " DIG KÄNNER JAG IGEN" sådär stensäker, min kusin bara sådär på skoj, "HON ÄR STORBLOGGARE",  haha, tjejen bara jaaaaa nu vet jag typ :) fatta ändå va kul att bli igenkänd sådär !

Två bilder sedan jag och C A S S A N D R A var i Stockholm






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?