S T O C K H O L M

0

Jag har nästan precis, kommit hem från STOCKHOLM, jag saknar det redan !
Men det dröjer inte långt tid innan jag ska bege mig upp igen..
Tråkigt nog fick jag bara tagit 3 bilder på hela resan, börjar känna mig hemma där nu, så det är lixom inget att fotografera längre, eller jo klart men de är ju inte det första man tänker på.
Men herregud så bra vi haft det, shopping shopping Fest Fest Fest & ännu mer fest !
Även träffat två av mina bloggkompisar, superduper mega kul.. Man saknar dem redan ! :/

Jag är så fruktansvääärt trött. men jag har bestämt mig för att inte sova, utan fräääshaa upp mig för att sedan bege mig till STAN eller nej ursäkta jag menar byn för att möta Lazeee, vi ska käka pizza & ha myskväll. Vi var sugna på att dra ut ikväll, men nej vi har festat vad vi ska.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?