TISDAG

0

& vädret suger rejält så att säga !

Dagen har spenderats i skolan, sen stack jag en runda till Johanna och käkade frukost, och skrev packningslista, för om 10 dagar åker vi, och det ska bli så jävla KUUUUL rent ut sagt! Sen stack jag en runda till Ida, för att snacka lite grann ! Sen nu sitter jag här, jag är riktigt trött så jag håller på att kolappsa.
Senare ikväll ska jag till mina flickor, Lina & Sandra, blir väl att jag stannar där över natten, och sen imorgon bitti ska jag gå hem, vilket är rättså långt om jag får säga min mening, men ja jag behöver det & även min doggy..

Imorgon är det match, och jag ska vara med, punkt slut. Prövar springa lite då och då, och de gör fortfarande Jävligt ont om jag ska vara ärlig, men va fan det ska inte hindra mig från att spela fotboll, med världens bästa fotbollstjejer. ♥








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?