JOBB JOBB & ÄNNU MER JOBB

0

Jadåå, då var vuxenlivet igång på riktigt !
Jag kan inte mer än säga att det är otroligt härligt att jobba,. Alltså inte bokstavligt talat men själva principen, av att få ha ett jobb. Jag hade ren tur med att få de där förbannade jobbet, som jag kämpat för att få jobb ! :) Nu kan man njuta av livet iallafall !
Man kan ju säga att vädret är topppen, kan knappast bli bättre, synd bara att man jobbar inomhus om dagarna, så kommer ju vara blekast på denna jord, men ja what to do?

Ska alldeles strax käka kyckling & potatissallad, som pappiii lagat.. Sen skulle vi antagligen iväg en sväng :) Iallafall som tur är fungerar mitt internet som det ska här i Sösdala ! Så jag kan uppdatera mig every day ;)

Hur mår ni ?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?