Semester

0
Kan knappt beskriva lyckan av att äntligen vara ledig och kunna göra precis vad jag vill, när jag vill.
Inget som säger : Nej Emma, dags att tänka på refrängen, jobbet kallar. Nu vet jag knappt vad det är för dag? Måndag? Onsdag? Söndag?. Jaja, för mig är det fredag hela veckan. :) Inga MÅSTEN.  Eller jo, idag hade jag några måsten, besöka systembolaget för lite dricka som jag ska avnjuta på balkongen ikväll & även storstädat lägenheten & tvättat. & jag ska även gå och köpa mat. Men inspirationen är på noll! { Löser sig }
 
Förtillfället är det en massa tankar som snurrar runt i huvudet.. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men det enda jag vet är att det kommer bli bra så småningom. Frustrerad ? Ja, det är nog det rätta ordet. Vad händer med dagens folk ? Allting bara spårar ur helt och hållet. Någon slagfs epidemi. Ajja, jag är en stark individ { jobbar på det }. Folk som väljer bort mig, väljer jag bort.. Så det är så.,
 
Nu har 1 vecka gått på semestern, eller snart. & jag har redan hunnit med en massa. :)
 
Puss
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?